01 októbra 2010

Septembrový súhrn

Máme koniec Septembra a kedže sa snažím písať súhrny, povedal som si že by som mohol aj napísať mesačný súhrn. Takže pár čísel.

        Čas: 8:34 hod
        Vzdialenosť: 65,53 km
        Priemerný puls: 143
        Kalórie: 6953

Som celkom spokojný. September bol celkom dobrý mesiac. Som rád že som sa rozhodol koncentrovať na čas a nie na rýchlosť a vzdialenosť. Veľmi ma to “odľahčilo”. Kedysi som sledoval hodinky každú chvíľu, kontroloval som rýchlosť a koľko som už zabehol. Tento prechod na čas ma v princípe oslobodil. Dokonca mi došla baterka v senzore na topánke a vôbec mi to neprekáža. Už behám 3 týždne len na čas a jediné čo sledujem je tep. Aj to len orientačne, aby som si trénoval aj “pocity” ako ťažko idem.

Takže veľmi dobrý mesiac. Krásna časť roka, behalo sa mi vačšinou veľmi dobre, dokonca aj chorobu som zvládol podstatne lepšie, než kedykoľvek predtým.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára