31 októbra 2010

Týždeň od 25.10. do 31.10.

P: voľno

U: voľno

S: 42 minút ( 5 km )

Š: voľno

P: 41 minút ( 5 km )

S: voľno

N: 61 minút ( 7,4 km )
        Bol nádherný deň vo WIesbadene, svietilo slniečko, 14 stupňov, nádherné počasie na behanie. Keďže som vybehol v dobrom čase, stretal som aj veľa iných bežcov. A na moje prekvapenie všetko ženy. Za jednou som dokonca aj nejaký čas bežal a tak nejako som držal aj jej tempo, z čoho aj vysoký pulz v prvej polovici behu. :-D Ako to len ženy robia, že aj po 30-40 minútach joggingu stále voňajú, keď okolo nich prebehnem?

Týždenný súhrn

        Čas: 145 minút
        Vzdialenosť: 17,4 km
        Priemerný puls: 143
        Kalórie: 1645

        
Všeobecne veľmi dobrý týždeň. Konečne sa cítim úplne zdravý, odbehol som aj všetky plánované tréningy. Jednoznačne sa ale ukazuje potreba dávať si pozor a neochorieť. Dopad na môj tréningový plán je jednoznačný.

        Ešte stále nie som ani tam kde som bol než som ochorel. A to je už mesiac dozadu. Odbehol som menej času síce len o 15-17 minút, ale aj tak. Jednoznačne behám pomalšie ako som behával. A prekvapivo aj môj pulz je vyšší ako bol pre mesiacom.

        Jednoznačne ma to ovplivnilo. Obliekam sa podstatne lepšie než predtým, viac zvažujem čo si obliecť, sledujem predpoveď počasia a podobne.

        Množstvo sladkostí doma som “zredukoval” na skoro nič, poslednú horkú čokoládu som dojedol pred 30 minútami. Nejesť sladké je znova problém, ale nič som si nekúpil, takže čakám že tak o týždeň by to malo byť lepšie. Aj váha sa ustálila tam kde bola, dnes ráno som mal 91,3 kg.

        Všetko ide celkom dobre, teraz len neochorieť a striedmejšie sa stravovať a som na správnej ceste. :)

        Happy Running

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára