03 októbra 2010

Týždeň od 27.9. do 3.10.

P: voľno

U: voľno

S: 41 minút ( 5,7 km )
        
Plán bol behať v utorok, keďže som ale cestoval, tak sa v utorok nedalo. Takže najbližší možný termín. Dosť náročný beh, po prepočítaní som išiel dosť rýchlo, na trase v Čečejovciach som už nemal odhad na moje tempo.

Š: voľno

P: 43 minút ( 5,1 km )
        
Podstatne kľudnejší beh. Veľmi príjemné tempo, užíval som si pohodový večerný beh. V druhej polovici som aj trochu pridal. Napriek tomu tempo nebolo až také ako v stredu. Ale podstatne lepší beh.

S: voľno

N: 78 minút ( 9,54 km )
        Prvý dlhší beh ako 60 minút túto prípravu. Trochu som si nebol istý, či to pôjde, kedže som pridal 1/3 zvyčajnej dĺžky dlhého behu, ale za celý týždeň to bolo len navýšenie o niečo viac ako 10 %, takže to malo byť ok. Beh bol príjemný, vyskúšal som novú trasu, nechcel som obiehať dedinu 4 krát. Všetko bolo celkom fajn, posledných 15 minút mi bolo trochu zima, kedže zašlo slnko, ale inak ok.

Týždenný súhrn

        Čas: 164 minút
        Vzdialenosť: 20,34 km
        Priemerný puls: 140
        Kalórie: 2005

Týždeň sa trochu posunul, keďže som v utorok poobede cestoval autom z Wiesbadenu. Nakoniec som spal v Bratislave a v stredu som pokračoval ďalej do Čečejoviec. Cesta bola v poriadku, došiel som okolo 10:30, takže celkom ok. Jediný dopad bol, že sa mi tréning posunul z utorka na stredu. Na výkon to nemalo žiaden vplyv, našťastie.

Predĺženie výkendového behu ma trochu desilo, minulý týždeň bol výkendový beh desný, takže som sa trochu bál. Nakoniec to vyšlo celkom dobre. Čiže spokojnosť. Ďalší týždeň predlžujem dlhý beh na 90 minút, tak uvidíme. Celkovo najbližšie dva týždne predlžujem, tak dúfajme že to pôjde.

Tak asi toľko, veľmi dobrý týždeň.

Ešte linka na podcast ktorý počúvam v poslednej dobe.

Prvá sezóna
Druhá sezóna

Happy running

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára