24 októbra 2010

Týždeň od 18.10. do 24.10.

P: voľno

U: voľno

S: voľno

Š: 43 min (5,44 km)
        
Ešte stále kašlem, takže prvý beh týždna až v štvrtok.

P: voľno

S: voľno


N: 59 min (7 km)
        
Dlhý beh na koniec týždňa. Kedže po chorobe, som z 60 minútami spokojný. Veľmi pekný deň, slniečko a skoro 15 stupnov.

Týždenný súhrn

        Čas:103 minút
        Vzdialenosť: 12,44 km
        Priemerný puls: 142
        Kalórie: 1247

Takže prvý týždeň po chorobe. Dva týždne som kašlal a mal teploty. Ešte stále nie som úplne v poriadku, ale je to podstatne lepšie ako pred dvoma týždňami. Keďže som netušil aký vplyv bude mať dvojtýždňový výpadok, tak plán bolo niečo ako 40, 40 a 60. Nakoniec len 40 a 60.

Dlhý beh bol v pohode, plánoval som niečo medzi 45 min až 75 min. nakoniec to skončilo pri 60. S čím som spokojný. Pocitovo by som ešte mohol ísť až na tých 75, ale bolo by to prehnané. A cieľom je pravidelnosť a stabilita, nie raz to prehnať a potom nemôcť behať alebo niečo podobné. Takže radšej len 60.

S čím sa musím priznať je, že stagnujem čo sa týka chudnutia. Kým som bol v nemecku sám, všetko išlo celkom dobre. Nekupoval som si sladkosti, ak som mal chuť na sladké, dal som si ovocie. Takýmto spôsobom som chudol okolo 0,4 kg týždenne. Čo je pre mňa v pohode. Keď som išiel domov, tak samozrejme doma boli sladkosti. Sisa nejaké kupuje a aj keď ona možno dokáže si dať trochu a len keď je to veľmi zlé, ja jednoznačne nie som ten prípad.

Spolu z chorobou, kedy som bol tak trochu v depke z nemožnosti behať, sa to celé zvrhlo skoro úplne. Sladké jedávam skoro pravidelne, a už ho aj zase tak nejako potrebujem. Jednoducho mať doma sladké, je pre mňa príliš veľké pokušenie, ak všetko nebeží podľa plánu.

Naštastie sa to nevymklo až tak s pod kontroly, som spať kde som bol než som išiel domov, ale v podstate som za 4 týždne vôbec neschudol. Čo mohlo byť aspoň kilo dole.

Takže, pre informáciu stojím na 91 kg. :) Od asi mája, kedy som už necvičil som schudol 7 kg. S čím som spokojný. Moja prvá hranica ktorú chcem dosiahnuť je 88 kg. To sa konečne preklopím z ľahkej obezity do nadváhy a môj BMI index bude pod 30. Čo tu už nebolo aspoň 5 rokov.

Samozrejme sa pri tom nechcem zastaviť. Len nemám žiadnu predstavu kde by som chcel z váhou byť. Podľa BMI kalkulačky, ak nechcem mať ani nadváhu, musel by som sa dostať na váhu okolo 74 kg. Čo si po pravde nedokážem predstaviť. Na vysokej v prvom ročníku som mal 71. A to považujem za moje dobré roky. Aby som sa v 35 rokoch dostal znovu tam je určite zaujímavá predstava. Takže sa necháme prekvapiť.

Pre mňa by bol obrovský úspech, ak by som sa dostal pod 80kg. To je moja druhá hranica.

Tak na dnes toľko.

Happy Running

1 komentár: