13 októbra 2010

Týždeň od 4.10. do 10.10.

P: voľno

U: voľno

S: 38 minút ( 4,95 km )
        
Prijemný beh, pohodový, keďže začínajúca choroba.

Š: voľno

P: voľno

S: voľno


N: voľno

Týždenný súhrn

        Čas: 38 minút
        Vzdialenosť: 4,95 km
        Priemerný puls: 146
        Kalórie: 504

Minulý týždeň som písal, že pri nedeľnom behu mi na konci bola celkom zima až som musel vbehnúť pod teplú sprchu. Myslel som si že tým to skončilo,, žiaľbohu nie. Od utorka som cítil hrdlo. Stredajší beh bol aj preto kľudnejší, nechcel som to prehnať a aj tepovka bola dosť vysoko, na to ako pomaly som behal.

Choroba sa zhoršila od stredy a zvyšok týždňa som vôbec nebehal.

Keďže toto píšem v stredu 13.10. tak môžem rovno napísať že ani tento týždeň som ešte nebehal. Čo ma desne ubíja. Už som chcel ísť behať včera a plánoval som aj dnes, lenže veľmi nepríjemne a sucho kašlem. Preto som sa rozhodol nechať to zatiaľ tak uvidím kedy sa budem cítiť lepšie aby som si mohol konečne zabehať. Uvidíme aký vplyv to bude mať na môj tréningový plán.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára