18 októbra 2010

Týždeň od 11.10. do 17.10.

P: voľno

U: voľno

S: voľno

Š: voľno

P: voľno

S: voľno


N: 45 min (5 km)
        
Po dlhom čase konečne zase behám.

Týždenný súhrn

        Čas: 45 minút
        Vzdialenosť: 5 km
        Priemerný puls: 141
        Kalórie: 558

Choroba ma neopustila ani tento týždeň. Celý čas som sucho kašlal a mal aj teploty. Takže z behania nič nebolo. Až v nedeľu som sa cítil dosť dobre na to aby som to išiel skúsiť. A bolo to super. Pohodový beh, nepreháňal som to, proste paráda.

Na tú neďeľu som sa tešil ako už dávno. Mal som všetky veci pripravené na vešiaku v skrini, vybral som ho a začal som sa obliekať. Sisa pri tom skonštatovala že úplne ožívam a až sa usmievam od radosti. A musím povedať že mala pravdu. Zjavne som už závyslý od behu. čo ma len teší.

Vybehol som v pohodovom tempe, cieľ bolo to skúsiť či to pôjde, predsa len som dosť veľa kašlal posledné dni a dva týždne som nič nerobil. Takže príjemné tempo a len príjemné pocity. Počúval som môj obľúbený podcast a užíval si.

Pôvodne som plánoval že možno budem dlhšie, ale nakoniec som sa rozhodol že tak okolo tých 45 minút bude dosť. Chcel som si tento beh hlavne užiť, a tak som to nechcel prehnať. Už aj počasie je dosť studené, tak radšej neriskovať, keď som sa len teraz doliečil.

Môj tréningový plán som musel prispôsobiť situácii. Trochu som ho posunul a vrátil sa k niektorým skorším časom, čo som už bežal. Ďalší týždeň by som mal zabehnúť okolo 130 minút.

Happy running.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára