30 novembra 2010

Týždeň od 22.11. do 28.11.

P: voľno

U: voľno

S: voľno

Š: voľno

P: 42 minút ( 5,3 km )

S: voľno

N: 123 minút ( 14,3 km )

Týždenný súhrn

        Čas: 165 minút
        Vzdialenosť: 19,59 km
        Priemerný puls: 141
        Kalórie: 1965

        Minulý týždeň bol problematický. Chcel som ísť behať v utorok, kedže som plánoval zaradiť další deň behania. Ale nechcelo sa mi vstať z postele. Tak som beh preložil na stredu, ako zvyčajne. No v utorok večer som bol moc dlho hore, a ráno nemožné vstať. Takže ani streda. Rovnako ani štvrtok.

        Takže nakoniec som behal len v piatok ráno. A už som to jednoznačne potreboval. Moja nálada bola na asi najnižšom stupni za posledné dva mesiace. Horšie to bolo len keď som bol naposledy chorý. Piatkový ranný beh mi ale hneď zlepšil náladu a koniec týždna bol zachránený.

        V nedeľu ráno som po piatkovom behu cítil palec na nohe. Bolel ma pri chôdzi. Preto som veľmi rozmýšľal či ísť behať, alebo nie. Nakoniec som sa rozhodol že to skúsim, dám si 20 minút a potom sa rozhodnem. Bol som pripravený to skrátiť na klasických 40-50 minút, ak by to bolo zlé.

        Palec sa ale zlepšil, takže som pokračoval. Tento týždeň som sa rozhodol moju poslednú trasu otočiť a nájsť správnu cestu, aby som nabudúce už nepobehoval po zablátenom poli. Pri tom som si aj uvedomil prečo sa mi minulý týždeň tak dobre behalo. Tá cesta je oačným smerom skoro stále do mierneho kopca. Samozrejme sa mi príjemne behalo, keď som väčšinu času bežal dole kopcom.

        Kedže som vybehol neskôr, počas behu zapadlo slnko. A teplota okolo 0 je veľmi nepríjemná po 1,5 hodine behania, kde veci sú už ako tak prepotené, a chlad sa dostáva aj do funkčných vecí. Musel som pridať, aby mi nebolo zima. Preto aj celkom ten prekvapivý výsledok. O 1,1 km viac, mierne do kopca a za rovnaký čas. Som si istý že smerom z kopca s porovnatelným tepom by som to celé zabehol o aspoň 10 minút menej.

        Keďže tu je chladno rovnako ako na slovensku, je behanie trochu problematické. Chodníky sú aj namrznuté, takže zajtra uvidíme snáď to nebude také zlé. Nerád by som sa niekde vystrel. :)

        Plán je 2x45 minút a výkendový beh okolo 2 hodín. Uvidíme ako to pôjde.

        Happy Running

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára