21 novembra 2010

Týždeň od 15.11. do 21.11.

P: voľno

U: voľno

S: 46 minút ( 5,3 km )

Š: voľno

P: 40 minút ( 5,3 km )

S: voľno

N: 123 minút ( 13,2 km )

Týždenný súhrn

        Čas: 210 minút
        Vzdialenosť: 23,8 km
        Priemerný puls: 135
        Kalórie: 2107

        
Tretí týždeň pomalého behania. Kedže minulú nedeľu som bol dosť vyčerpaný, povedal som si že tento týždeň nebudem zvyšovať tréning. Takže plán bol behať približne rovnako ako minulý týždeň.

        Streda pohodlný beh. Šetril som sa aj kvôli otlakom, ktoré som mal z nedeľe. Piatok bol rýchly beh. Tento týždeň pomalší než naposledy, stále som šetril nohy kvôli otlakom.

        Na nedeľný dlhý beh som si povedal že je načase zmeniť trasu, aby to bolo trochu zaujímavejšie. Takže v sobotu večer som si nakreslil približnú cestu ktorú som chcel zabehnúť, naplnil flaštičky z môjho špeciálneho opasku, ktorý som kúpil už dosť dávno, ale nikdy nevyskúšal. Doteraz som nebehával také dlhé behy, aby malo zmysel si zo sebou brat vodu.

        Pred ôsmou som vyrazil. Pomalé tempo mi už ide aj bez väčšieho sledovania hodiniek. Chcel som aj bežať podľa pocitov, jednoducho nechať o rýchlosti rozhodovať moje telo. Prvá pol hodinka bola úplne v pohode, bežalo sa mi veľmi dobre, držal som sa okolo 70%. Pil som prvý krát po približne 20 minútach a povedal som si že to bude rozumný interval na pitie.

        Problémy nastali keď som sa dostal za niečo ako farmu kde držia kone. Mal som vbehnúť do poľa, kde som mal meniť cestu a dostať sa cez malú riečku ktorá tam tečie na takú okružnú cestičku medzi dedinami. Lenže som si nebol istý kde treba odbočiť. :) A tak som zostal na ceste pridlo, až som zrazu skončil čisto v poli, okolo len poľné cesty, blato a otlačky kopít. No nechcel som sa vracať, tak som sa približne držal smeru ktorým som mal ísť a bežal ďalej. Po asi 15-20 minút motkania sa po poli som zbadal dvoch ľudí zo psami, tak som išiel zanimi. Naviedli ma na cestičku, kde som sa dostal cez potok a na chodník ktorý som hľadal.

        Podľa Google Maps som mal síce byť viac severo-západne, ale to už nebolo až také dôležité. Po cestičke to bol veľmi príjemný beh , sem tam nejaký cyklista. Dokonca som aj stretol jazdca na koni. :) Každý sa zdravil, proste dobré nedeľné ráno.

        Cestička ma zaviedla späť do dediny najbližšie pri Wiesbadene, odkiaľ som sa už dostal na moje zvyčajné pole a odtiaľ domov.

        Po dvoch hodinách som sa síce cítil unavený, ale podstatne lepšie než minulý týždeň. Vypil som jednu a asi 1/4 druhej flaštičky. Dostatok vody sa ukázal aj na váhe, ktorá ukázala len o 0,6 kg menej, než pred behom. To je úplne normálne, pre asi 45 minút behu bez vody. Ešte budem musieť popracovať na pití počas behu, zjavne interval okolo 20 minút je trochu dlhý. Pri konci som už bol viac smedný a pil som aj častejšie, okolo 15 minút. Takže nabudúce to skúsim z intervalom okolo 15 minút, uvidíme ako to dopadne.

        Všeobecne dobrý týždeň, neprehnal som to a telo sa pekne prispôsobuje. Môžem sa aj konečne pochváliť nižšou hmotnosťou. Včera ráno som sa vážil a mal 90,3 kg. Veľmi príjemné čislo. To by znamenalo že by som mohol byť pod 90 kg koncom novembra. Budem sa snažiť dostať sa pod 88 kg do konca roka, uvidíme ako sa mi to bude dariť.
        
        Nesnažím sa meniť stravu, skôr jesť menej. Jednoznačne jem dosť rýchlo na čom chcem tiež popracovať. Musím aj pridať viac zeleniny a jogurtov, čo je asi najvačší problém.

        Tak už len Happy Running.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára