12 septembra 2010

Týždeň od 6.9. do 12.9.

P: voľno

U: 35 minút ( 4,52 km )

        Cítil som sa veľmi dobre a mal som veľkú chuť si zabehať. Trochu som prestrelil tempo.

S: voľno

Š: 36 minút ( 4,5 km )

        Veľmi pohodlný beh, skoro celý čas som bežal dole kopcom, na konci strmé stúpanie.

P: voľno

S: voľno

N: 60 minút ( 7,5 km )

        Pekný dlhý beh, držal som sa pohodového tempa, trochu pomalšie ako zvýčajne, ale dlhý beh má taký byť.

Týždenný súhrn

        Čas: 131 minút

        Vzdialenosť: 16,52 km ( zistené premeraním trás na google maps)

        Priemerný puls: 142

        Kalórie: 1822

        

Takže prvý týždeň mám zasebou a musím povedať že som veľmi spokojný. Behalo sa mi v pohode, nemal som problém ísť bežať, proste dobrý týždeň.

V piatok ma trochu začalo pobolievať lítko a kedže ani v sobotu to nebolo lepšie povedal som si že dlhý beh preložím na nedeľu. Aj keď lítko sa práve nadšene netvárilo, išiel som a veľ mi dobre som si zabehal.

Aj po hodinke som bol v pohode, kľudne som mohol ešte ísť tak 20 minút. Ale nadšenie sa musí trochu krotiť, už v utorok idem behať znova, a cieľ je dlhodobý.

Pôvodne som plánoval 50 minút, ale kedže aj v týždni som behal viac ako predpokladaných 35 minút, povedal som si že ak to pôjde, skúsim 60. A išlo to celkom v pohode. Jednoznačne pomohla voľba mierne pomalšieho tempa do ktorého som pekne zapadol a potom to už išlo.

Ďalší týždeň je udržiavací, takže plán je zabehnúť to čo tento týždeň.

Happy Running

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára