19 septembra 2010

Týždeň od 13.9. do 19.9.

P: voľno

U: 38 minút ( 4,56 km )

        Začal som cítiť hrdlo, napriek tomu som si išiel zabehať. Celkom v pohode.

S: voľno

Š: voľno

        

P: voľno

S: voľno

N: 59 minút ( 7 km )

        Konečne som sa cítíl lepšie a išiel si zabehať.

Týždenný súhrn

        Čas: 97 minút

        Vzdialenosť: 11,56 km ( zistené premeraním trás na google maps)

        Priemerný puls: 141

        Kalórie: 1284

Od utorka som prechladený. Od štvrtka som ležal až do nedele v posteli. Všeobecne musím povedať že táto choroba prebiehala podstatne ľahšie ako zvyčajne. Skutočne v posteli som ležal asi 2,5 dňa. Myslím že behanie konečne prináša svoje výsledky.

Plán bol samozrejme behať o jeden deň viac, a aj beh v nedeľu bol pomalší než zvyčajne.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára