09 septembra 2009

ako sa mi darí od posledného príspevku

Tak som sa dlhšie nedostal k písaniu. Keď sa pozerám spať tak je to už skoro mesiac čo som nič nenapísal. Takže si to zhrnme po poradí. :)

Do 22.8. mi to aj celkom dobre behalo, kým som si v 4 týždni tréningu nepovedal že teda už konečne si dám aj ten stacionárny bicykel, ktorý som plánoval ako náhradu Valdiho schodov.

Kedže sa mi v sobotu nechcelo moc ísť behať, tak som si to ešte aj vymenil. Veď pohodička. No a tu nastal celý problém.

Na bicykli som si nastavil kardio program, veď podľa tréningu to má byť namáhavé. Po asi 5 minútach kde ma bicykel nedokázal dostať na tep ktorý si predstavoval a dával mi maximálnu záťaž som si program prestavil a skúsil to znovu. Na začiatok ma tiež dost prehnal, potom sa to už viac menej dalo. Viac ako 45 minút som aj pri najväčšom sebazapretí na bicykli ale nedokázal stráviť a tréning som prerušil.

Na druhý deň som išiel behať, ako mi tréningový plán určoval. Beh bol otrasný, nohy to nezvládali, ale dotočil som svoje kolečká a tréning odbehol tak ako som plánoval.

Nasledujúci týždeň som mal prvý týždeň kde som konečne mal nabehať nejaké vačšie množstvo kilometrov. No nohy a hlavne lítko ma boleli tak, že som si regeneráciu predĺžil o ďalší deň. Keď sa na to pozerám spätne, mal som asi nahodiť brzdu behaniu už vtedy.

No napriek ešte akým takým bolestiam v lítku a pravom kolene som pokračoval v tréningu. V stredu a piatok som spolu nabehal + nachodil viac ako 20 km. V stredu to bolo jednoduchsie, mal som pomalé tempo, tep okolo 150, pohodička. V piatok som trochu pridal a tep som držal okolo 158, čo sa viac menej dalo. Ale noha sa ozívala čím ďalej tým viac, rozbehnutie po chôdzi bolo stále nepríjemnejšie a nepríjemnejšie.

V nedeľu 30.8. som mal ísť znovu behať, tentoraz pre mňa najdlhší beh, 8x10 minút. Ešte som sa na to necítil a tak som to preložil na pondelok. V pondelok som sa vybral behať, ale po rozbehnutí som sa nedokázal dostať na žiadne použiteľné tempo, celý čas som mal pocit ako keby mi lítko "vynechávalo" a že keď pridám, tak sa najskôr vysipem. Tak som tréning predčasne prerušil a išiel domov. Podobný pokus som spravil aj v stredu ale v princípe z rovnakým výsledkom. Pri pauze medzi behmi mi lítko stvrdlo do skoro jednoliatej masy, ktorá sa vôbec nechcela hýbať.

Takže v štvrtok nasledovalo vyšetrenie u mojej lekárky, ktorá ma poslala na ortopédiu a neurológiu. Ortopéd skonštatoval silné presilenie, odporučil znížiť záťaž a predpísal tabletky na kolená. Neurologička s ním len súhlasila, po neurologickej stránke nemám nič poškodené. ( A že to brala od podlahy, už mi dávno tak niekto nepreklepol kolená a v princípe celé telo :) )

Takže od štvrtka 3.9. som nebehal. :( Čo ma už aj celkom deprimuje. Dnes som ale rozhodnutý si konečne zabehať, tak mi držte palce. :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára