15 septembra 2009

Znova trénujem

Takže už znovu trénujem :)

Minulý výkend v sobotu som si bol konečne zabehať. Kedže to bol môj prvý beh po skoro 2 týždňoch tak som sa snažil moc netlačiť na pílu a zobral som to ako pohodový beh. Plánoval som sa držať okolo 153 HR, bežalo sa mi ale tak dobre, že som sa dosť často pristihol pri tom, že bežím o dosť rýchlejšie a musel som sa krotiť. Naozaj sa mi bežalo výborne.

Nedeľa bol oddychový deň, takže znovu behať som bol včera. Naplánoval som si beh okolo 166 HR. Prvý interval som si doslova užíval, až som sa pristihol že som bežal až 168 HR. Na konci intervalu som už cítil že som to prepískol. Po 3 minútach chôdze som mal další interval, kde už som sa síce vedel dostať na 166-168 HR, ale už z veľkým zaprením. Nohy vôbec nechceli zrýchľovať.

Nakoniec som dal 3 intervaly, po čom som ešte bežal domov. Dokopy 5,67 km, ktoré ale skutočne boleli. Mal som krízu ako už dávno nie, a presvedčiť sa do tých 3 intervalov mi dalo zabrať. Myslím že by som zvládol aj zvyšné 2, ako som si plánoval, ľavé lítko ale začalo pobolievať tak som to nechcel hneď na začiatok preháňať. Čo sa mi možno aj podarilo.

Dnes ráno noha bolí, ale dúfam že zajtra to bude lepšie a budem mocť behať. Mám plánovaný kľudný beh na väčšiu vzdialenosť, chcel by som behať tak okolo 155 HR. Čo podľa tabuliek je okolo 76% môjho max HR.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára