30 septembra 2009

Maratón už o pár dní

Košický maratón je na spadnutie a ja som už celkom dlhú dobu nič nenapísal do blogu.

Po pravde som nemal moc náladu na písanie. Ale myslím že keď sú už len 4 dni do maratónu bolo by dobré podeliť sa o pár zážitkov. :)

Ako som už v predchádzajúcich blogoch spomínal mal som problémy z lítkom. Tie po dvoch týždňoch ustali a ja som začal znovu trénovať. Lenže som to prehnal hned nazačiatok a lítko sa rozbolelo znovu.

Takže musím skonštatovať že som za posledné 4 týždne nabehal dokopy asi tak 15-20 kilometrov.

Kedže žiaden beh, dal som sa aspoň v čase keď som vo Švajčiarsku na posilňovňu. Na internete som si našiel zostavu pre bežcov a začal som ju cvičiť. Dva krát týždenne zostava, zvyšné dni Orbitrek aby som sa udržal aspoň ako tak vo forme. A musím sa pochváliť, skoro každý deň tu na služobke som bol v posilke. :) Takže to nebol až taký stratený čas.

Na maratón sa napriek všetkému chystám, za účelom prežitia, musím ale podotknúť. Čiže hlavný cieľ aktuálne je dobehnúť pol maratón a ešte odísť domov po vlastných. :) Čas už vôbec nehrá rolu, budem veľmi rád ak to dobehnem.

Dúfam že to nebude až také zlé, a celú atmosféru a preteky si aj trochu užijem. :)

Držte mi palce.

2 komentáre: