07 augusta 2009

problém z presnosťou Nike+

Takže to nevyzerá dobre. Dnes som použil aj iPhone na meranie pomocou GPS, a ukázalo sa že vzdialenost ktorú odbehnem je iná ako tá ktorú mi hlási Nike+. Overoval som si to aj pomocou Google Maps, a ak nie sú úplne mimo, tak Nike+ je mimo skoro až o celý kilometer.


A to znamená, že mi nesedí ani tempo ktoré mi tvrdil. Podľa mojich prepočtov, ak sa Google Maps nemýlia, tak som bezal max 8:26 min/km. A to je dost zlé aj z porovnaním čo som mal behať.

Zajtrajší beh by som si chcel ísť zabehať na okruh do Moldavy. Netuším aký je velký, ale zmeráme to z GPS.


Na druhej strane musím povedať že som dosť sklamaný aj presnosťou GPS. Aj keď z pohľadu týchto zistení by som možno ani nemal byť. Pretože GPS mi približne takúto rýchlosť hovorilo.


Zajtra mám ďalší tréning, ten už zabehnem čisto podľa GPS. Som zvedavý ako to dopadne.


No určite to schladilo môj optimizmus. Vôbec nebehám tak dobre, ako som si myslel a už vôbec nie som lepší ako Valdi. A to nie je práve poťešujúce. To dnešné tempo okolo 8:26 min/km sa mi zdalo dosť rýchle a už som sa aj dostával na tep 152 - 156. Čo sa mi zdá celkom dosť.


No proste uvidíme zajtra. Obávam sa že ma čaká o dosť náročnejší tréning ako som očakával.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára