09 augusta 2009

ďalší tréning a koniec problémov z Nike+

Mal som síce behať včera, ale kedže sa mi straasne nechcelo, tak som to preložil na dnes ráno.


Mal som predsebou dost tvrdý tréning, kvôli tým problémom z iPod Nano, ktoré som spomínal naposledy. Takže dnes ráno som behal pomocou iPhone aplikácie RunKeeper. A musím povedať že jej presnosťou som sklamaný. Na odmeranú vzdialenosť som sa spoľahol, ale na ukazovateľ rýchlosti som sa vôbec nemohol spoľahnúť. Velmi rapídne sa menil a ukazoval rozdiely aj 4 minúty na kilometer. Takže som si v hlave približne vypočítal ako som mal bežať a vyšlo mi okolo 700 metrov na 5 minút. Toho som sa aj držal.


Teraz som to prepočítal ešte raz, bolo to ok. Mal som tým pádom tempo 7:10 min/km. To je ok. Takto som spolu z chôdzou spravil 6,65 km za 53 minút tréningu. ( 7x5 minút, 3 minúty chôdza ).


Aké bolo moje prekvapenie, keď som pozrel na iPod a on ukazoval 6,5 km! Som ani nechcel veriť vlastným očiam. Vizerá to tak, že iPod vyhodnotil moje predchádzajúce tempá ako veľmi rýchlu chôdzu, a preto mi ukazoval také zavádzajúce čísla. Pri skutočnom behu som už mal namerané správne hodnoty.


Takže budem naďalej používať iPod na beh, je to aktuálne asi najspoľahlivejšia vec ktorú mám. A musím povedať, že tá iPhone aplikácia ma dosť sklamala.


Budem sa musieť poinformovať na fórach ohľadom tých tréningových hodiniek z GPS ako je to tam z presnosťou. Dajú sa skutočne aj použiť na meranie pace, alebo ani nie?


Môj pulz bol okolo 160, čo je už asi skutočne dosť veľká záťaž.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára