15 augusta 2011

Týždeň od 8.8. do 14.8.

P: 41 minút (4,36)
U: 60 minút (8,45 km)
S: voľno
Š: 36 minút (4,91 km)
P: voľno
S: 130 minút (16,1 km)
N:

Týždenný súhrn

Čas: 4 hodiny 30 minút
Vzdialenosť: 34 km
Priemerný pulz: 139 bpm
Kalórie: 2550


Jeden z wnajlepších týždňov aké som tohoto roku mal. Pri tom aké obavy som mal z tohto týždňa, hlavne kvôli tempo behu, to celé dopadlo veľmi dobre.

Pondelok bol len ľahký beh na regeneráciu po výkendovom dlhom behu. Vybral som sa na jednoduché kolečko v nordenstadte. Pohodové tempo a relaxácia.

V utorok bol narade môj tempo run. Mal som behať 3 krát 12 minút tempom 6:11 min/km. Čo je na mňa dosť rýchle tempo. Podľa treningového plánu je to najrýchlejší beh aký budem mať. Po rozohriatí som začal z prvými 12 minútami. Proti vetru to bola celkom dost makačka a okolo 9:45 som už proste nemohol a interval skrátil. Chcel som ale aj tak vyskúšať další takže po 2 minútach chôdze som sa znovu rozbehol na dalších 12 minút. Ktoré som na moje prekvapenie zvládol aj keď námaha bola veľká. Nedostal som sa ale do stavu ako v prvých 12 minútach že to už proste ďalej nešlo. Po 2 minútach chôdze som zvládol aj posledných 12 minút a ukončil tréning veľmi spokojný.

V stredu bola na pláne len prechádzka ktorú som ale vynechal.

Štvrtok som mal behať 30 minút "namáhavo ale nie úplne nadoraz". Čo som si stanovil na 7 min/km čo je rýchlosť ktorú by som rád bežal na pol maratón e. To napriek tažkému tempo behu v utorok nebol problém.

V sobotu som mal podľa plánu zabehnúť 13,5 km. Moja doterajšia trasa má ale len 11 km tak som si musel nájsť niečo iné. Chcel som aj behať okolo 8 min/km tak som chcel aj niečo čo je ako tak rovné. Preto som sa rozhodol pre kolečko nordenstadt-erbenheim-bierstadt-igstadt-erbenheim-nordenstadt.

Podľa odhadov z mapy to malo byt do 14 km takže aj dobrá dĺžka. Na začiatku som držal 8 minút no okolo 3-4km som sa dobre zabehal v tempe okolo 7:30-7:44. Čo som držal až do konca behu. Tep bol na veľmi uspokojivých 144-147 čo je okolo 76-77% max. Okolo 12-13 km sa začala hlásiť únava ale vydržal som. Na 14 km sa vybili hodinky. :) Mne ale ešte stále ostavalo niečo zabehnúť tak som sa držal na pocitovo rovnakej úrovni.

Doma som to potom na základe predchádzajúcich behov doplnil a vyšla mi kompletná vzdialenosť 16,1 km. Veľmi dobrý pocit aj keď na stav môjho tréningu možno trochu prehnané.

Napriek únave v nedeľu ale dobrý pocit z výkendového behu a podľa mudrych stránok aj radosť z toho že by som bol aktuálne schopný zabehnúť pol maratón najbližší výkend.

Kedže tep bol dosť v pohode môj odhad behať pol maratón v októbri tempom okolo 7 min/km je reálny. Aktuálne skôr rozmýšľam či nebolo reálne aj tempo okolo 6:50-6:40. Na stratégii pre pol maratón ale môžem ešte pracovať. Mám pred sebou ešte 7 týždňov tréningu.

Ďalšia dobrá správa je aj že som sa dostal zase pod 89 km. V nedeľu ráno som mal 88,7. Čo jednoznačne potešilo.

Plný optimizmu očakávam ako bude prebiehať další týždeň.

Happy Running

- Posted using BlogPress from my iPad

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára