10 augusta 2011

Týždeň od 1.8. do 7.8.

P: voľno
U: 58 minút (7,29 km)
S: 36 minút chôdza (3,39 km)
Š: 26 minút (3,43 km), 28 minút chôdza (2,68 km)
P: voľno
S: voľno
N: 96 minút (11,33 km)

Týždenný súhrn

Čas: 4 hodiny 5 minút
Vzdialenosť: 28,11 km
Priemerný pulz: 139 bpm
Kalórie: 2202


Predchádzajúci výkend som zistil že do pol maratónu ostáva ešte 9 týždňov. A kedže som nebehal podľa žiadneho plánu rozhodol som sa poobzerať po niečom, čo by pasovalo na moju aktuálnu formu a predstavu ako by som chcel pol maratón zabehnúť.

Po dlhšom hľadaní som sa vrátil k stránke Runner's World a k Half Marathon Challenge ktorý robili pred 3 rokmi. Pre môj prvý pol maratón som mal tiež tréning z tejto sekcie. Vtedy to bol tréning pre Valdiho. Tentoraz som sa ale rozhodol pre tréning ktorý mala Deby. V princípe je to tréning pre niekoho kto už pravidelne behá a ide na prvý maratón.

Trénuje sa 4 dni v týždni a všetko čo k pol maratonskemu tréningu patrí. Regeneračný beh v pondelok, tempo beh v utorok, maratón tempo run v štvrtok a LSR v sobotu.

Toto bol prvý týždeň nového tréningu. Pre ľahší prechod na nový tréning som vynechal regeneračný beh v pondelok. Dosť som sa obával tempo behu no nakoniec som mal z neho veľkú radosť. Je to skutočne fun zabehať si aj rýchlo.

Všeobecne veľmi spokojný z tréningom tento týždeň. Mierne obavy z tempo behu budúci týždeň. Predsa len nezvyknem behať 6:10 min na km 12 minút.

Tak asi toľko. Happy Running.

- Posted using BlogPress from my iPad

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára