01 augusta 2011

Týždeň od 25.7. do 31.7.

P: voľno
U: 62 minút (6,68 km)
S: voľno
Š: 44 minút (5,97 km)
P: voľno
S: voľno
N: 100 minút (11 km)

Týždenný súhrn

Čas: 3 hodiny 27 minút
Vzdialenosť: 23,65 km
Priemerný pulz: 138 bpm
Kalórie: 1826


Celkom príjemný týždeň. Kedže minulú sobotu som zmokol a skrátil vykendový dlhý beh rozhodol som sa že v utorok si dám trochu dlhší pomalý beh ako kompenzáciu. Takže pohodový beh za mierneho mrholenia na ktoré som ale tentoraz bol pripravený. Takže paráda.

V štvrtok som si povedal že je načase zabehnúť si z práce domov a pri tom aj vyskúšať nový ruksak, ktorý som si kúpil na dlhšie behy. Kedže táto trasa je ale kratšia ako hodina, nebral som si do ruksaku vodu. Takže tento aspekt ešte musím vyskúšať. Hlavne ako sa bude piť z tej hadičky. ;)

Štvrtkový beh som zabehol ako tempo ran v maratonskom tempe. To znamená okolo 7:30 min na km. Čo mi dalo celkom zabrať. Všeobecne som sa moc necítil na taký beh čo potvrdili aj prvé kilometre, kde som sa cítil ako keby to ani nebolo moje telo. Napriek tomu sa mi ale podarilo udržať tempo a v priemere som to aj zabehol okolo 7:27. Takže spokojnosť.

V sobotu sa mi vôbec nechcelo behať, tak som odložil dlhý beh na nedeľu. Rozhodol som sa spraviť väčšie kolečko a zobral som si aj vodu. Rozhodol som sa ale zobrať to tentoraz opačným smerom, aby som nemal az toľko behania do kopca. Čo sa skutočne oplatilo. A treba trénovať aj beh z kopca kedže sa namáhajú hlavne kolená a iné svalové skupiny. A musím povedať že to bol celkom brutálny zážitok. Nakoniec v pohodicke okolo hodiny 40 minút na 11 kilometrov.

Pomaly ale treba začať trénovať viac tempom ktoré chcem behať na pol maratóne. Chcem oprašiť tréningový plán ktorý som mal na prvý pol maratón a začať znovu trénovať intervalovo. Uvidíme ako to pôjde.

Všeobecne sa cítim dosť unavený takže trochu menej kilometrov mi asi prospeje. A budem mať aj väčšiu chuť na doplnkový tréning.

Tak asi toľko k tomuto týždnu. Happy Running.

- Posted using BlogPress from my iPad

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára