25 júla 2011

Týždeň od 18.7. do 24.7.

P: voľno

U: 27 minút (2,6 km)
S: voľno
Š: voľno
P: voľno
S: 34 minút (4,5 km)
N: voľno

Týždenný súhrn

Čas: 61 minút
Vzdialenosť: 7,11 km
Priemerný pulz: 138 bpm
Kalórie: 592 


Na to ako veľa alebo az priveľa som behal minulý týždeň tento týždeň bol podstatne chudobnejší na behanie.

V nedeľu večer som totižto začal sopliť a kychať. V utorok to bolo uz lepšie tak som sa rozhodol zaradiť ľahší tréning. Behalo sa v pohode skutočne som to nepreháňal a išiel pomaly.

Ale napriek tomu v stredu to už až také dobré nebolo. Tak som si povedal že radšej menej ako viac a v štvrtok som behať nebol. V sobotu som už proste musel vybehnúť ale nevybral som si práve najlepší čas a poriadne som zmokol. Príjemný a dlhý beh sa zmenil na celkom dobrý tempo beh. Snaha dostať sa domov čo najmenej mokrý síce nevyšla ale celkom dobre som si zabehal.

V nedeľu som si chcel ísť zabehať ešte raz, kedže to v sobotu tak dopadlo, ale od rána má pobolievala päta a tak somm to radšej nechcel zhoršovať. Asi som v sobotu nedával pozor na formu a viacej dopadal na pätu keď som išiel dole kopcom.

Další týždeň by som už chcel trénovať tak ako zvyčajne. Možno zaradím aj poobednajšie prechádzky. Uvidíme.

Tomašova účasť na toľkých pretekoch má presvedčila že by som si nejaký mohol zaradiť aj ja častejšie než len raz-dva ročne. Takže 31.7. asi pôjdem na preteky. Ešte som sa nerozhodol o vzdialenosti. Beží sa 5, 10 a 1/2 maratón. Asi si pôjdem zabehat 5 km, čo by som mohol dať ako tempo run alebo 10 km maratónskym tempom. Uvidím, ešte mám čas sa rozhodnúť.

Happy Running

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára