13 júla 2011

Týždeň od 4.7. do 10.7.

P: voľno
U: 40 minút (4,36 km)
S: voľno
Š: 37 minút (3,92 km)
P: voľno
S: 52 minút (6 km)
N: voľno

Týždenný súhrn

Čas: 129 minút
Vzdialenosť: 14,28 km
Priemerný pulz: 132 bpm
Kalórie: 1100


Další týždeň celkom príjemného behania. Žiadna veľká zmena oproti minulému týždnu.

V sobotu som plánoval dlhšiu trasu než naposledy. Naneštastie som si neskontroloval nakoľko mám nabitú baterku v hodinkách. A samozrejme minútu po začiatku sa začali hodinky sťažovať. Kedže som ich ešte nikdy nevybil tak som. Bol zvedavý ako dlho to vydržia. A celkom má prekvapili. Skoro 37 minút. Aspoň viem pre budúcnosť aký dlhý beh si môžem dať.

Do pol maratónu ostáva 12 týždňov. A ja rozmýšľam o tréningovom pláne. Doteraz trénujem len čiastočne plánovane. Čo by mi podľa mojich výpočtov malo stačiť aj na pol maratón. Podľa toho čo bude môj cieľ.

Aké sú moje predstavy o pol maratóne?

Určite ho chcem celý zabehnúť. Čo by pri mojej predstavenstva tempa okolo 7:30 na kilometer bolo okolo 2:38 na pol maratón. Ak by som zvládal tempo 7:00 tak by som mohol skončiť okolo 2:27. To by som považoval za úspech. Dosiahnuť čas 2:20 by bolo jednoznačne zaujímavé. To je ale tempo okolo 6:38 čo bude asi nereálne. Aktuálne tempo okolo 6:00 behám ako tempo tréning a tak do 2 kilometrov. Predstava že by som ho zvládol 21 kilometrov je aktuálne nereálna. Ale uvidíme ako sa bude vyvíjať moja rýchlosť v najbližších týždňoch.

Tak uz len happy running.


- Posted using BlogPress from my iPad

1 komentár:

  1. Pekne pekne digid...

    Velmi dobre chapem to s tym tempom, tak ako je pre teba 6min, tak je pre mna 5 min. Dokazem tak uz bezat (co je samo o sebe uspech) tie 2-3 km, ale ci sa to podari udrzat 21 km to uz je v hladine snov... zatial :-)

    Na Ke polmaraton ale natrenujem a v tej atmosfere dam zo seba maximum :-)

    Drz sa.
    Awia

    OdpovedaťOdstrániť