03 júla 2011

Týždeň od 27.6. do 3.7.

P: voľno
U: 28 minút (3,5 km)
S: voľno
Š: 35 minút (4 km)
P: voľno
S: voľno
N: 60 minút (6,66 km)

Týždenný súhrn

Čas: 122 minút
Vzdialenosť: 14,8 km
Priemerný pulz: 138 bpm
Kalórie: 1130


Veľmi príjemný týždeň. V utorok som sa chcel len trochu prebehnúť v klasickom pomalom tempe a preto som to zobral aj dole kopcom. Lenže chuť zabehnúť si rýchlejšie. Na poslednom kilometri na rovinke som išiel až 5:45 min na km. A musím povedať že to bolo veľmi príjemné ísť tak rýchlo.

V štvrtok som sa rozhodol tržať sa na uzde a skutočne si dat len ľahší a pomalší beh. Preto som aj trasu otočil a tentoraz išiel do kopca.

Originálne som mal cez vykend behať v sobotu. Ale sa mi strašne nechcelo a tak som sa rozhodol ho preložiť na nedeľu.

Obával som sa ako to dopadne, pretože som spal asi 5,5 hodiny, organizoval malú párty kde som si dal 4 cuba libre a bol večer celkom dosť unavený. Skoro som už aj zaspal na gauči. Nakoniec som sa ae rozhodol predsa ísť behať a jednoznačne neľutujem. Hodinky sa akosi nevedeli spojiť zo satelitmi a tak som išiel krokom viac ako 5 minút. Čo má trochu prebralo.

Zo začiatku som išiel celkom konzervatívne. Pohodička tempo. Po asi kilometri som začal behať do kopca a povedal som že udržím tempo. Čo bola veľká zábava. Posledných asi 300 metrov je dost dokopca takže som nakoniec spomalil ale večšinu času som tempo držal.

Následne mierne z kopca a potom po rovinke. Na konci mierne stúpanie. A na konci pocit že by som mohol ísť ešte aspoň 15-20 minút. Presne vtedy treba prestať. Nakoniec to skončilo na 6,66 km. Celkom som sa pobavil. Cieľ bol jedna hodina.

Takže súhrn: veľmi príjemný bežecký týždeň. A jednoznačne sa potvrdilo porekadlo "ak pôjdeš behať určite to neoľutuješ.".

Už len happy running pre budúci týždeň.

- Posted using BlogPress from my iPad

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára