28 júna 2011

Pol maratón v Košiciach

Takže je rozhodnuté. Prihláška vyplnená a peniaze poslané.

Bežím pol maratón v Košiciach 2.10.

Ako som písal naposledy, maratón je nereálny kvôli chorobám ktoré som mal. Takže zostal len pol maratón. A na začiatku októbra budeme na Slovensku tak či tak bolo rozhodnutie veľmi jednoduché. ;)

Už na dovolenke na Slovensku som začal znovu behať čo bolo veľmi príjemné. Po návrate do Nemecka som pokračoval tak trochu prerušovane.

A už som aj majiteľom hodiniek Garmin Forerunner 610. A musím povedať že som veľmi spokojný. Je zaujímavé skutočne vidieť ako rýchlo a ako ďaleko som zabehol. Na druhú stranu som aj počas behania príliš sledoval rýchlosť. Myslím si že je t len preto lebo sú nové a pripadá mi fascinujúce sledovať ako pomaly behám. :)

Niekde som čítal/počul že my technický maniaci sme veľmi slabý v behaní ale máme o tom úplne presný záznam. ;)

Dúfam že sa to trochu zlepší a ja zase prestanem sledovať rýchlosť. Samozrejme okrem tréningov kde o rýchlosť pôjde.

Kedže aktuálne nemám automatické zverejňovanie na facebooku alebo na twitteri tak tu je linka pre moje behy:

http://connect.garmin.com/feed/rss/activities?feedname=Garmin%20Connect%20-%20digidko&owner=digidko

Samozrejme len pre tých ktorých to bude zaujímať. Zoznam behov je aj vpravo tu na blogu.

No, myslím že zatiaľ stačí. Budem sa snažiť znovu vrátiť k tyždenným a mesačným blogom. V minulosti to bolo dobré zhrnúť myšlienky a spočítať nabehané.

Tak na záver už len Happy Running.

- Posted using BlogPress from my iPad

1 komentár: