20 marca 2010

Prvý týžďeň tréningu

Tak a mám zasebou prvý týžďeň tréningu. Dodržaný tréningový plán. To sa už dávno nestalo.

4 dni posilovania, jedna svalová partia cvičená raz týždenne. Pondelok hrudník a tricepsy. Utorok nohy a brucho. Stvrtok ramená, lýtka a brucho. A piatok chrbát a biceps.

Väčšinu tréningov som si odcvičil večer, keďže inokedy cez den to je problém. Cez deň práca, večer sa snažím byť z Vilkom, takže tréning možný až keď ide Vilko spať. Takže okolo 20:00 sa vyráža do posilovne a cvičíme.

Včera večer som si ale povedal že skúsim aké to bude ráno, keďže chodím do fitka ktoré je otvorené 24/7. Takže som posledný tréning odcvičil až dnes ráno. A musím povedať že to bolo podstatne lepšie ako večer. V celom fitku nás bolo asi 15, kopec miesta a voľných strojov, žiaden problém zohnať závažie ktoré potrebuješ. Proste skvelé. Takže jednoznačné rozhodnutie budem do fitka chodiť ráno.

Jediné čo som tento týžďeň nerobil je kardio. Keďže som ešte nebol zdravý, tak som si povedal že ho tento týžďeň vynechám. A to som aj dodržiaval.

Ďalší týžďeň ma čaká rovnaký tréningový plán ale už zaradím aj kardio. Podľa plánu nič svetoborné, 30 min pri 60% max HF. To je v mojom prípade chôdza okolo 6 km/h. :-D

Takže z motom “Športu zdar ! “ sa hrniem do dvoch dní odpočinku, kde najväčšie trápenie bude dodržiavať diétu.

Už sa teším na ďalší týžďeň!

P.S.: Prišlo mi potvrdenie od Muscle&Fitness že som úspešne zaradený do súťaže DO FORMY 2010. Takže už je to oficiálne.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára