15 marca 2010

Začínam z cvičením a diétou

Tak napriek ešte stále nie úplne doliečenej chrípke som si povedal že je načase začať cvičiť. A diétovať. Ešte že diéta je taká kulturistická, aby som naberal svaly a aby telo dobre regenerovalo. Musím povedať že som už dávno nejedol tak pravidelne ako dnes. A prekvapilo ma aj koľko toho mám jesť. Napríklad na desiatu 110g kuracích pŕs s celozrným chlebom a na obed 220g kuracích pŕs z jedným stredným zemiakom. Večeru som ani nezvládol v predpísanom množstve.

Tréningový plán mám rozvrhnutý na 4 x týždenne posilovanie a 3 x týždenne kardio. Čo sa zatiaľ dá. Kardio je 30 min, v mojom prípade rýchla chôdza vychádza najlepšie. Dnes aj prvý deň posilovania. Hrudné svaly a triceps. Musím povedať že už po prvom cviku na mna činka padala a namiesto pridávania váhy som uberal, ale aspoň som odcvičil všetko čo som mal.

Takže všeho všudy dobrý deň. Zajtra ma čakú nohy a brucho, bez kardio. To bude zase pekná hodinka v posilovňi.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára