30 júla 2009

druhý tréning

Tak mám zasebou ďalší tréning. Včera som mal naordinovanú len prechádzku. Takže som vyrazil zo Sisou a susedkou Slavkou na prechádzku po dedine. Sme sa celkom pekne prešli, dokopy sme spravili asi 30 minút.


No, k dnešnému tréningu. Strašne sa mi nechcelo ísť behať, môžem povedať zodpovedne. Ale premohol som sa a neľutujem. Musím povedať že to že mám tréningový plán mi pomáha. Už by som sa na seba asi nevedel pozerať v zrkadle keď by som to aj teraz flákal.


Na začiatku sa mi behalo dosť ťažko. Skoro okamžite mi oťaželi lítka. Našťastie po prvej pauze to prešlo. A po druhej pauze som si beh podstatne viac užíval. A ku koncu som mal zase pocit že by som takto vedel bežať v princípe donekonečna. :)


Takže všeho všudy som na seba hrdý že som prekonal sám seba a behať išiel a aj na to že som si to aj užíval, od skoro polovice. :)


Ešte štatistika. Priemerné tempo okolo 6:56 min/km, 6,25 km, bežal som 42 minút, 8 minút som mal prestávku.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára