01 apríla 2012

1/4 roka ubehlo a ako moje cieľe?

Skončením marca mám zasebou prvý štvrťrok a je načase sa trochu poobzerať a povedať si ako stojím z mojími cieľmi na tento rok.

1. Zabehnúť 1600 km. V tomto bode mierne zaostávam. No, po prepočte možno trochu viac než mierne. Podľa záznamov som od začiatku roku zabehol 248,36 km. Samo o sebe to nie je zlé číslo. Napriek tomu zaostávam o skoro 160 km. V pláne mám ale košický maratón (a to bude aj môj prvý plný maratón) a v januári 50 km pretek. Takže by sa mi tento cieľ ešte malo podariť splniť.

2. Schudnúť 15 kg. Tak tu sa mi moc nedarilo. Začal som si ale viesť záznam o všetkom čo jem a je to po mesiaci zapisovania celkom zaujímavé čítanie. Posledný týžďeň som sa skutočne snažil stravovať sa tak aby som chudol zdravým tempom. Aj keď prvý štvrťrok neprebehol podľa plánov, v tomto bode som optimistický.

3. Venovať sa priateľom. Tak tu som určite nezaznamenal veľký prielom. Budem sa musieť viac posnažiť.

4. Šetriť. V tomto bode som sa snažil. Jednoznačne som znížil nakupovanie a dokonca sa nám podarilo aj niečo ušetriť.

5. Profesionálne rásť. Tu som tiež spokojnejší. Začal som čítať niekoľko knižiek, pustil som sa aj do Objective-C a začínam vyvíjať prvú aplikačku. V práci som sa tiež posnažil a tak som s týmto cieľom za prvý štvrťrok spokojný.

Nie všetko ide jednoducho, určité zmeny proste potrebujú čas a aj viacej snaženia. Nie je jednoduché zmeniť niečo za mesiac. Alebo tri. :) Ale určite sa posnažím!

1 komentár: