23 novembra 2009

po maratónsky stav

Tak máme už skoro koniec novembra a ja som sa stále nedostal k tomu aby som začal skutočne trénovať.

Asi týždeň po pol maratóne som ochorel. Čo znamenalo prestať behať na 3 týždne. Po tom som začal z "budovaním základov". Ciže beh veľmi pohodovým tempom na približne 30 minút. To som zvládol týždeň, ale musím povedať že bez poriadného plánu sa proste nedokopem k pravidelnému tréningu.

Chcel som pre "rozbehnutie" pálenia tuku robiť aj niečo iné. Oprášil som činky, vytiahol DVD z Pilates a vytlačil rutinku na statický strečing. Ale všetko tak aj ostalo. Aspoň behať sa mi darí 3 krát týždenne. Aj ked nepravidelne.

Takže som sa rozhodol vypracovať si nový plán a poctivejšie sem písať ako sa mi ho darí dodržiavať. Chcel by som sem písať na konci každého týždna. Zhrniem končiaci týžden, ako sa mi podarilo dodžiavať môj tréningový program.

Tak mi držte palce, aby som to "zvládol". :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára